תכירו את הזכיינים שלנו- רעות ורון קדמי- יועצי משכנתאות מבית איתנים

נעים מאוד, אנחנו רעות ורון קדמי, זוג נשוי והורים לשתי בנות מקסימות.

זכייני רשת איתנים וחברי התאחדות יועצי המשכנתאות בישראל. 

החיבור שלנו לעולם המופלא של המשכנתאות התחיל בזמן תהליך לקיחת המשכנתה שלנו לפני כ8 שנים. היינו חסרי ידע בתחום, המעט שידענו על משכנתה היה מחברים ומשפחה. כל שידענו זה שעלינו לקבל הצעה מהבנק ולגשת איתה למספר בנקים שונים לצורך מיקוח על הריבית. 

כשהחלטנו על הבנק בו ניקח את המשכנתה, התחלנו איזשהו תהליך של למידה. התחלנו לשאול ולהתעניין במסלולי המשכנתה וכך בנינו לנו תמהיל. בהחלט ניתן לומר שהתהליך היה נעים, הבנקאית הייתה נהדרת ואנו חווים לה תודה. משם האהבה לתחום התחילה לרקום עור וגידים ואני זוכרת שאמרתי לעצמי שברגע שאוכל אגש ללמוד את המקצוע, שאז עוד היה הרבה פחות חזק במודעות הציבור. עברו כמה שנים ותקופת הקורונה גרמה לשנינו לעשות חישוב מחדש של כיוונים אחרים בחיינו המקצועיים. לאחר בירורים לא מעטים, בחרתי את בית הספר ללימודי ייעוץ משכנתאות ותוך כדי הקורס, הצטרף אליי רון שהיה מוקסם מהתחום אף הוא. בתום הלימודים, כשפערי הידע בין מי שהיינו בתקופת לקיחת המשכנתה לבין מי שהיינו לאותה נקודה, גדלו בצורה משמעותית ביותר, ביצענו מיחזור למשכנתה שלנו, וכך ההבנה שלנו על מקומו של כל צד בעסקה הגיעה להבשלה. הבנק ידאג לעצמו ואנחנו נדאג לכם. 

אפשר לומר שמאז אנחנו לא מפסיקים להתמקצע בתחום ולהתעדכן בפיתרונות החדשים שמתווספים לעולם המשכנתאות. 

אנחנו מאוד גאים בעשייה שלנו, בשירות שלנו, ביחסים שנרקמו וממשיכים להירקם, עם בנקאים שונים בכל בנק ובנק. 

אנו זוכים ללוות ולייעץ לעשרות זוגות, משפחות ויחידים בדרך להגשמת חלום או עסקה טובה על מנת להביאם ליעד בבטחה, בשקיפות מקסימלית, בהבנת הצרכים בהווה ובעתיד של כל לווה ולווה, בסבלנות, ביושר, ובנאמנות. אנחנו שמחים לשים את טובתו של הלקוח מעל הכל וגם אם נדרשת סבלנות מצד הבנק, היחסים הטובים שלנו עם הבנקאים, מאפשרים לנו שינויים תוך כדי תהליך, וכל זאת בהבנה ובאהבה.  

הדרך המקצועית שעברנו היא ארוכה. עולם המשכנתאות כל כך רחב ואין מקרה אחד זהה לשני, אך כשהבסיס המקצועי חזק והנכונות ללמוד עוד ועוד קיימת בנו, השמיים הם הגבול. 

הסיפוק שאנו חווים בתום כל ליווי, ייעוץ או אפילו שיחה קצרה בה חידשנו ולו דבר אחד ללקוחות שלנו והצלחנו לחסוך להם הרבה מאוד כסף, הוא אדיר. בטח ובטח כשהליווי הוא מתחילת התהליך ועוד סופו כשהלקוחות שלנו מבינים מה היא המשכנתה שלהם, למה היא בנויה כפי שבנויה, מה צפוי להם בעתיד על סמך הנתונים הקיימים, והביטחון שילווה אותם לאורך הדרך גם כשאנחנו לא איתם ביום יום. החברויות והקשרים שיצרנו בתהליכי הליווי הם הדובדבן שבקצפת. אחרי הכל, אנחנו עובדים עם אנשים, והמספרים הם רק כלי עזר להגשמת המטרה האמיתית, ביטחון כלכלי ושקט נפשי. 

תודה על המקום שלנו בעולם ועל הזכות להיות שם למענכם ובשבילכם.  

שתפו את הפוסט:

תוכן עניינים

רוצים לחסוך כסף במשכנתא?

פרסומים נוספים

מנהל מקרקעי ישראל ממ"י – רמ"י

מנהל מקרקעי ישראל ממ”י – רמ”י

שמו החדש רמ”י רשות מקרקעי ישראל. ממ”י  מינהל מקרקעי ישראל הוקם בשנת 1960 באמצעות ומכוח שני חוקים , האחד חוק יסוד : מקרקעי ישראל” עיקרי

הטבות במשכנתה -מענק מותנה

הטבות במשכנתה -מענק מותנה

הקדמה לא פעם בתהליך הייעוץ והליווי אני נשאלת על ידי הלקוחות אם יש להם הטבות במשכנתה בגלל הסטטוס שלהם. במשכנתה יש כל מיני הטבות שניתן

אישור זכויות

התבקשתם להציג אישור זכויות בעסקת מכירת דירה או נטילת משכנתה ? מה זה המסמך הזה? מה ההבדל בינו לבין נסח טאבו? מי מפיק אותו ומדוע

תודה רבה על פנייתך
הינך מועבר/ת לאתר רשת איתנים

מתעניין להיות זכיין איתנים

רוצה לקבל שיחת ייעוץ מהמומחים של איתנים

רוצה לקבל שיחת ייעוץ מהמומחים של איתנים

דילוג לתוכן