תהליך משכנתא מושלמת

לפני שפונים לבנקים לקבלת משכנתא חשוב מאוד להכין את תיק המשכנתא , תהליך המשכנתא והבקשה שלכם בצורה מושלמת , אם תבואו מוכנים בצורה טובה הבנק יתייחס אליכם אחרת והתהליך בהכרח יהיה לכם קל ופשוט יותר עם פחות כאבי ראש ובזבוזי זמן מיותרים .

 

אז ממה מתחילים ?

 

לפני שחותמים חוזה רכישה על הדירה שאתם רוצים לקנות חשוב מאוד להוציא אישור עקרוני .
אך לפני שפונים לבנקים להוציא אישור עקרוני צריך להכין את תיק הבקשה שלכם ולשם כך חשוב שהמסמכים הבאים יהיו מוכנים אצלכם : ת.ז + ספח , תלושי שכר , עו”ש , אישור ניהול חשבון , יתרת הלוואות – אלו מסמכים בסיסיים לתחילת תהליך .
לאחר שהכנתם את התיק שלכם זה הזמן לפנות למוקדי המשכנתאות ולהתייעץ עם יועצי משכנתאות – תפנו לכמה מוקדים כדי להוציא כמה אישורים עקרוניים .
לאחר שקיבלתם אישורים עקרוניים מהמוקדים שייכו אותם לסניפים הנכונים כדי שתוכלו להגיש ניירת ולקבל אישור עקרוני מהסניף – רק לאחר שיש לכם אישור עקרוני מהסניף זה הזמן לחתום על חוזה הרכישה .
חתמתם על החוזה , וזה הזמן להתחיל מכרז ריביות מול הבנקים , אך לפני המכרז תבואו עם תמהיל משכנתא מוכן לפי הרכים והיכולות שלכם , כזה שייקח את כל היתרונות בתיק שלכם ופחות חסרונות , את התמהיל שבחרתם תגישו לבנק בצורה אחידה כדי שתוכלו לעשות השוואות וליצור הצעות טובות יותר עם ההתקדמות שלכם .
לאחר שהגעתם להצעה הטובה ביותר – זה הרגע לקבוע עם היועצים בסניף מועד לחתימה על המשכנתא שלכם , תהליך החתימה לוקח בין שעה לשעתיים בסניף תבואו מוכנים .
לאחר שחתמתם על המשכנתא – תקבלו רשימה להשלמת בטחונות , הטחונות זה שלב נוסף ששם נעשה הרישום של הנכס בטאבו , שמאות , הערות אזהרה , ביטוחים עיונים ועוד . נקודה חשובה כל תהליך הביטחונות עולה כסף ולכן חשוב להשאיר בין 5,000-10,000 שח בצד רק לטובת פתיחת תיק בבנק ובטחונות.
לאחר שסיימתם עם הטפסים והרישומים של הביטחונות מגיעים לבנק שבו חתמתם משכנתא ומגישים את הביטחונות בצורה ידנית – היועצים בסניף ישייכו את הביטחונות לתיק שלכם וישלחו אותו לחיתום – זהו שלב בתהליך שבו התיק שלכם נבדק בצורה קפדנית כדי לראות שלא חסר לכם ואף לא חתימה אחת במסמך כלשהו .
לאחר שהתיק נבדק הוא נשלח לביצוע – מזל טוב ! התיק בביצוע והכסף משוחרר לפי חוזה .

הרשת הארצית לייעוץ משכנתאות.

שתפו את הפוסט:

תמונת אווירה של לחיצת יד

תוכן עניינים

רוצים לחסוך כסף במשכנתא?

פרסומים נוספים

מנהל מקרקעי ישראל ממ"י – רמ"י

מנהל מקרקעי ישראל ממ”י – רמ”י

שמו החדש רמ”י רשות מקרקעי ישראל. ממ”י  מינהל מקרקעי ישראל הוקם בשנת 1960 באמצעות ומכוח שני חוקים , האחד חוק יסוד : מקרקעי ישראל” עיקרי

הטבות במשכנתה -מענק מותנה

הטבות במשכנתה -מענק מותנה

הקדמה לא פעם בתהליך הייעוץ והליווי אני נשאלת על ידי הלקוחות אם יש להם הטבות במשכנתה בגלל הסטטוס שלהם. במשכנתה יש כל מיני הטבות שניתן

אישור זכויות

התבקשתם להציג אישור זכויות בעסקת מכירת דירה או נטילת משכנתה ? מה זה המסמך הזה? מה ההבדל בינו לבין נסח טאבו? מי מפיק אותו ומדוע

תודה רבה על פנייתך
הינך מועבר/ת לאתר רשת איתנים

מתעניין להיות זכיין איתנים

רוצה לקבל שיחת ייעוץ מהמומחים של איתנים

רוצה לקבל שיחת ייעוץ מהמומחים של איתנים

דילוג לתוכן