שוק המשכנתאות וההלוואות בעלייה – מה עושים?

כולנו חווינו בחודשים האחרונים עליות משמעותיות בהחזרי המשכנתא , החזרי ההלוואות הקיימות מהבנקים וההלוואות החוץ בנקאיות קפצו בצורה משמעותית  , משקי הבית – הקניות , הדלק , החשמל ועוד עלו בצורה קוונטית ומה שנשאר לרוב הלווים במדינת ישראל הוא חור גדול יותר בכיס ולחץ נפשי וכלכלי שרק הולך וגובר

מה עושים ? איך לא גומרים את החודש עם לחץ בלתי פוסק ממה יהיה חודש הבא ואיך עושים סדר בכל התחומים הפיננסיים בחיינו ?

בתחום המשכנתאות

למשכנתאות חדשות

אם אתם בתהליך לקיחת משכנתא, בנו תמהיל שמותאם לרוח התקופה בתוספת הבנת העסקה שלכם , אנחנו נמצאים בתקופה של עליית ריביות משמעותית עם תחזית של עליית ריבית בנק ישראל לתקופה הקרובה בצורה איטית אך עקבית – כדי להילחם בעליית המחירים שחוגגת בחוץ – פנו ליועץ שיבנה עבורכם את התמהיל האופטימלי ביותר תוך מיגור סיכונים מעליית הריבית וההחזר החודשי כדי שלא תגיעו למצב שאתם לא יכולים לשלם את תשלומי המשכנתא עקב האינפלציה .

טיפ : הורידו מעט מן ההחזר החודשי לטובת המשכנתא ואם בניתם תמהיל נכון וקיבלתם הצעה טובה – רוצו לחתום בבנק על המשכנתא שלכם ,כיוון שישנם סיכויים גבוהים שבחודש הבא תקבלו הצעה פחות טובה מהקיימת .

מחזור משכנתא

אם החזרי המשכנתא שלכם בתקופה האחרונה קפצו בצורה משמעותית ,מחובתכם לבדוק את תמהיל המשכנתא שלכם ולראות שאין לכם יותר מדי מסלולים צמודי מדד וריביות משתנות . רוב הלווים במדינת ישראל נותנים משקל גדול לעניין ריביות המשכנתא, אך לא שמים לב שבניית תמהיל שגוי גורם להפסדים של סכומים גבוהים מאוד מידי חודש בחודשו . פנו אליי לבדיקת מחזור ללא עלות שתתן לכם אינדיקציה על המשכנתא הנוכחית שלכם , לאחר הבדיקה תקבלו דוח מפורט ודרכי פעולה לשיפור המשכנתא הנוכחית  שלכם במקרי הצורך ובכך תחסכו עשרות ומאות אלפי שקלים – אל תדחו , עשו עכשיו למען המשפחה והעתיד הפיננסי שלכם.

טיפ : עשו בדיקה למשכנתא שלכם כל חצי שנה עד שנה. משכנתא היא מוצר פיננסי שמשתנה עם תנאי השוק ומחובתכם לבצע בדיקות להוזלת המשכנתא שלכם בתקופות קצרות ובמיוחד שהשוק משתנה לטובה או לרעה.

מסורבי בנקים

אם אתם מסורבי בנקים עקב התקופה הקשה שעברנו בשנים האחרונות וכן התוספת הלא נעימה כיום של עליית המחירים הכללית ,לא תורמת לתמונה הפיננסית שלכם בשום צורה – לנו יש פתרונות מותאמים אישית שיכולים לעזור לכם לצאת לדרך חיים חדשה , בטוחה ויציבה יותר תוך מעטפת שלמה של פתרונות מימון גבוהים המגיעים עד 90% מימון לכל מטרה , ליווי פיננסי צמוד לתקופת הבראת החשבון שלכם תוך הורדת והוזלת ההחזרים החודשיים כיום לטובת החזרה שלכם למימונים הבנקאיים בעתיד . שקט נפשי וכלכלי שאין לו מחיר.

בתחום ההלוואות לצריכה פרטית

בהלוואות לצריכה פרטית קיימות כמה בעיות שנוצרו בתקופה האחרונה :

רוב ההלוואות הצרכניות בבסיסן עומדות על ריבית הפריים – כלומר כל שינוי בריבית בנק ישראל מקפיץ את ריבית הפריים ואיתן את ההחזרים החודשיים שרק הולכים ועולים.

הקלות בהן ניתנות הלוואות בשנתיים האחרונות עקב ריביות זולות מאוד ואשראי שניתן ללא מגבלה כמעט – ייצר כאוס פיננסי אצל הלווים עצמם שכיום רואים את הריביות מזנקות וכמות ההלוואות הגדולות שנערמו אחת על קודמתה והגיעו לסכומים גדולים מאוד שלא ניתן לעמוד בהן .

הלוואות ניתנות בבנקים אך גם בחברות חוץ בנקאיות – דבר שיוצר בלאגן בהחזרים החודשיים בחשבון הבנק, אי יכולת לעקוב אחרי המקורות להלוואות הקיימות , סכומים שיורדים מחשבון הבנק בתאריכים שונים ועוד – אי סדר פיננסי גורר אתו הפסדי כספים מטורפים והדבר הגרוע יותר הוא שאנחנו לא מודעים לאותם מספרי מינוס שהולכים וגדלים …

מה עושים ?

יש מוצר מדהים שנקרא איחוד הלוואות , אני בטוח שחלקכם שמעתם עליו .

היתרון באיחוד הלוואות היא היכולת לאחד את כלל ההלוואות לכם להלוואה אחת ויחידה גדולה .

הורדה משמעותית בהחזרים החודשיים ומתוך כך להבריא את החשבון שלכם ולהתחיל אפילו לחסוך ולהשקיע בדרך קבע .

מקור אחד שממנו יורד סכום ההלוואה ,כך תוכלו להיות במעקב מתמיד חודש בחודשו אחר החיובים .

הוזלת התנאים והריביות של כלל ההלוואות שלכם .

איך מבצעים איחוד הלוואות ?

כאשר יש נכס קיים בבעלותכם אתם יכולים לשעבד אותו לבנק על סכום ההלוואות הכולל שלכם .

עושים סדר פיננסי ומכינים ניירת להגשה.

בונים תמהיל שמותאם לצרכים וליכולות שלכם .

מגישים אותו לבנק  ומקבלים מהבנק אישור על סכום ההלוואה הכולל לטובת סגירת כל החובות שלכם .

וכך מוציאים אישורים מכל הבנקים ועושים מכרז ריביות בין הבנקים השונים עד לתוצאה הטובה ביותר עבורכם מבחינת ריביות והצמדה מול ההלוואות הקיימות.

מגיעים לבנק מבצעים חתימות ובטחונות וכך יוצאים לדרך חדשה , יציבה וטובה יותר !

חשוב לשים לב בתהליך איחוד הלוואות שיש עוד הוצאות נלוות שצריך לקחת בחשבון בתחילת התהליך כיוון שמדובר בתהליך משכנתא לכל דבר ועניין ..

לעשות איחוד הלוואות הוא מוצר חובה לכל משק בית שקיימים בו הלוואות וחובות קיימים .

רוצים לקבל ליווי צמוד שיחסוך לכם  זמן , כאבי ראש וכסף ? – מוזמנים לפנות אלינו היום ולקבל הנחה מיוחדת ושיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות וללא התחייבות .

שתפו את הפוסט:

תוכן עניינים

רוצים לחסוך כסף במשכנתא?

פרסומים נוספים

מנהל מקרקעי ישראל ממ"י – רמ"י

מנהל מקרקעי ישראל ממ”י – רמ”י

שמו החדש רמ”י רשות מקרקעי ישראל. ממ”י  מינהל מקרקעי ישראל הוקם בשנת 1960 באמצעות ומכוח שני חוקים , האחד חוק יסוד : מקרקעי ישראל” עיקרי

הטבות במשכנתה -מענק מותנה

הטבות במשכנתה -מענק מותנה

הקדמה לא פעם בתהליך הייעוץ והליווי אני נשאלת על ידי הלקוחות אם יש להם הטבות במשכנתה בגלל הסטטוס שלהם. במשכנתה יש כל מיני הטבות שניתן

אישור זכויות

התבקשתם להציג אישור זכויות בעסקת מכירת דירה או נטילת משכנתה ? מה זה המסמך הזה? מה ההבדל בינו לבין נסח טאבו? מי מפיק אותו ומדוע

תודה רבה על פנייתך
הינך מועבר/ת לאתר רשת איתנים

מתעניין להיות זכיין איתנים

רוצה לקבל שיחת ייעוץ מהמומחים של איתנים

רוצה לקבל שיחת ייעוץ מהמומחים של איתנים

דילוג לתוכן