סיכום שנת 2021 בעולם המשכנתאות

סיכום שנת 2021 בעולם המשכנתאות.

הסיכום הזה הולך להיות קצת שונה. אני לא הולך לזרוק כאן מספרים של כמה משכנתאות לקחו, כמה מתוכן לדיור יד 1, כמה להשקעה וכיו”ב מכיוון שזה טקסט שאפשר לקרוא בכל אתר כלכלי וביננו, מה יש לנו לעשות עם האינפורמציה הזאת???

ברשותכם, אני רוצה לדבר על סיכום בעולם המשכנתאות מהצד של נוטלי המשכנתאות ויועצי המשכנתאות שלא קשורים לבנק.

נוטלי המשכנתאות בישראל חוו בשנת 2021 עומס יוצא דופן בבנקים למשכנתאות.

דובר על זה רבות בתקשורת הכתובה והדיגיטלית ועדיין, לקחת משכנתה ישירות אל מול הבנק הפכה להיות משימה כמעט בלתי אפשרית.

זה כמובן נובע מעומס ומשיאים שנשברים בכמות המשכנתאות שנלקחות ולא מהאטה טכנולוגית בתחום וזה מגיע לכדי זה שלקבוע פגישה בבנק זאת פרוצדורה של חודש פלוס, לקבל אישור עקרוני עוד שלושה שבועות וכל ההתנהלות יכולה לקחת תקופות זמן לה הגיוניות.

למה לא הגיוניות? כי שוק הנדלן ב 2021 בישראל רותח. אנשים פשוט קונים דירות מהר ובכמויות וכשכבר מוצאים דירה טובה במחיר שפוי, צריך לפעול מהר.

אני יכול להגיד לכם בתור יועץ משכנתאות שכמות האנשים שפנו אלי רק בשביל לקצר תהליכים אל מול הבנק עלתה לפחות פי 15 השנה.

אותם אנשים מגיעים פשוט מיואשים ולמרות שזאת הפרנסה שלנו היועצים ולמרות הידיעה הברורה שהם יקבלו משכנתה הרבה יותר טובה ממה שיכלו להשיג לבד, עדיין זה לא מחזה נעים.

למה לנו היועצים החיצוניים יותר קל מול הבנקים?  זה לא בגלל שאנחנו “מיוחדים” אלה בגלל סיבה אחת, שזאת העבודה שלנו. אנחנו לא עושים את זה על הדרך.

לא עונים לנו בבנקים, אנחנו לא צריכים לקחת יום חופש בשביל לנחות בבנק , אנחנו פשוט הולכים לשם.

סיבה נוספת שלנו היועצים יותר קל בהרבה היא שאנחנו עושים את זה כל יום כל היום כבר הרבה שנים ויש לנו הכרות מאוד מעמיקה עם בנקאים ובנקאיות כולל תקשורת ישירה מולם בנייד ולכן, מעבר לזה שאנחנו מבינים את הנושא המימוני מלפני ומלפנים, שאנחנו יודעים איך לבנות תמהיל שמנצל את כל היתרונות ובורח מכל החסרונות, אפקט יכולת תקתוק המשכנתה ברמה של הזמן הפך להיות משמעותי ביותר.

לסיכום, בשנת 2021 הזמן לקבלת משכנתה הפך להיות קריטי. כוח האדם בבנקים לא גדל (אם לא להפך) ומאוד קשה להתקדם מולם בלוח זמנים סביר אם זאת לא העבודה שלכם ואתם מנסים לעשות את זה תוך כדי עבודה נוספת. והנה, מלבד חיסכון עצום בכסף, זמן וכאבי ראש של הלקוחות, בשנת 2021 ונראה שזה רק הולך להחמיר ב 2022, יועצי המשכנתאות הולכים לגרום למשכנתה שלכם להתבצע במהירות שתספיק לכם לא לפספס עסקאות ולא להיכנס ללחץ אטומי תוך כדי תהליך.

שתפו את הפוסט:

תוכן עניינים

רוצים לחסוך כסף במשכנתא?

פרסומים נוספים

מנהל מקרקעי ישראל ממ"י – רמ"י

מנהל מקרקעי ישראל ממ”י – רמ”י

שמו החדש רמ”י רשות מקרקעי ישראל. ממ”י  מינהל מקרקעי ישראל הוקם בשנת 1960 באמצעות ומכוח שני חוקים , האחד חוק יסוד : מקרקעי ישראל” עיקרי

הטבות במשכנתה -מענק מותנה

הטבות במשכנתה -מענק מותנה

הקדמה לא פעם בתהליך הייעוץ והליווי אני נשאלת על ידי הלקוחות אם יש להם הטבות במשכנתה בגלל הסטטוס שלהם. במשכנתה יש כל מיני הטבות שניתן

אישור זכויות

התבקשתם להציג אישור זכויות בעסקת מכירת דירה או נטילת משכנתה ? מה זה המסמך הזה? מה ההבדל בינו לבין נסח טאבו? מי מפיק אותו ומדוע

תודה רבה על פנייתך
הינך מועבר/ת לאתר רשת איתנים

מתעניין להיות זכיין איתנים

רוצה לקבל שיחת ייעוץ מהמומחים של איתנים

רוצה לקבל שיחת ייעוץ מהמומחים של איתנים

דילוג לתוכן