קונים בית בישראל: מה צפוי לנו בשנת 2018 בעולם המשכנתא?

נמאס לכם לשלם הון תועפות לבנק על סעיפים לא לגמרי ברורים בחוזה המשכנתא? גם לנו. זו בדיוק הסיבה שבגללה הוקמה הפלטפורמה הגדולה והאיתנה ביותר למציאת משכנתא לדירה האידאלית בהתאמה אישית לכל משפחה. בדקו את עצמכם: האם גם אתם משלמים אלפי שקלים מדי חודש על הבית שקניתם ולא רואים את סוף התשלומים?

 

90% ויתרו על משכנתא מהבנק

 

90% מרוכשי הדירות בישראל ויתרו על הטבות משכנתא הניתנות מטעם המדינה והנתונים מראים כי הריביות שמספקים הבנקים גבוהות יותר מריביות של משכנתאות רגילות. כך למשל, בשנת 2000 היו לא פחות מ-37,000 רוכשי דירות שמימשו את זכאותם למשכנתא מועדפת, היום לעומת זאת, רק 3,200 (!!!) רוכשי דירות ביקשו להשתמש ב”הטבה” זו. איתנים, היא הרשת הכלל ארצית לייעוץ משכנתא, ייבאה לארץ את המודל האמריקאי המציע משכנתאות בהתאמה אישית על ידי גוף אובייקטיבי. לקראת השנה הבאה נפגשנו לכנס זכיינים והצגנו את התחזית לשנת 2018. בדקו האם גם אתם יכולים להפחית 200,000 ₪ מהמשכנתא.

 

מודל אמריקאי – מוח ישראלי

 

לא עוד נציגי בנקים הממליצים על משכנתא בריביות גבוהות המשתלמות בעיקר לבנקאים עצמם, לא עוד יועצי משכנתאות בשיטת “סמוך על סמוך” ולא עוד הליכה באפלה. איתנים, חברה שהוקמה על בסיס מודל המשכנתאות האמריקאי, עומדת ליצור את המהפכה הגדולה ביותר בשוק הדירות בישראל. ומה אתכם, כבר מחזרתם משכנתא?

 

התחזית לשנת 2018 – הלקוח במרכז

 

שלא כמו בשנים קודמות, בהן הבנקים היו הגורם המכונן שהכתיב והוביל את העסקה, ב- 2018 הפוקוס עובר אליכם, נוטלי המשכנתא. בשנת 2018 המשכנתאות יותאמו באופן אישי לכל זוג או משפחה, בהתבסס על אורח החיים, הצרכים הייחודיים של כל משפחה, החלומות והמחויבויות, המאפיינים והתכונות שהופכים כל לקוח לעולם ומלואו.

על מנת להגשים מטרה זו, כבר חצי שנה שבמשרדי איתנים עמלים על אפיון משכתנאות בהתאמה אישית. מה היא משכנתא בהתאמה אישית? משכנתא זו כתובה במילים קריאות, מובנות, הגיוניות ומוצעת לכל לקוח בהתאמה אישית לצרכיו. באופן זה, כל משפחה יכולה ליהנות מהנחות על פי מאפייניה האישיים, ללא מעורבות של הבנק וללא מילים לא מובנות.

בימים אלו ממש מוקמים משרדי החברה איתנים פיננסים בפריסה כלל ארצית ובהתאמה אישית לנפות השונות בישראל. על מנת שכל לקוח יקבל את היחס האישי האולטימטיבי, הנהלת החברה בונה בסיס איתן ומשקיעה את כל המשאבים הנדרשים בכל אחד מסניפי החברה ברחבי הארץ.

הרשת הארצית לייעוץ משכנתאות.

שתפו את הפוסט:

זוג מביט מעלה

תוכן עניינים

רוצים לחסוך כסף במשכנתא?

פרסומים נוספים

מנהל מקרקעי ישראל ממ"י – רמ"י

מנהל מקרקעי ישראל ממ”י – רמ”י

שמו החדש רמ”י רשות מקרקעי ישראל. ממ”י  מינהל מקרקעי ישראל הוקם בשנת 1960 באמצעות ומכוח שני חוקים , האחד חוק יסוד : מקרקעי ישראל” עיקרי

הטבות במשכנתה -מענק מותנה

הטבות במשכנתה -מענק מותנה

הקדמה לא פעם בתהליך הייעוץ והליווי אני נשאלת על ידי הלקוחות אם יש להם הטבות במשכנתה בגלל הסטטוס שלהם. במשכנתה יש כל מיני הטבות שניתן

אישור זכויות

התבקשתם להציג אישור זכויות בעסקת מכירת דירה או נטילת משכנתה ? מה זה המסמך הזה? מה ההבדל בינו לבין נסח טאבו? מי מפיק אותו ומדוע

תודה רבה על פנייתך
הינך מועבר/ת לאתר רשת איתנים

מתעניין להיות זכיין איתנים

רוצה לקבל שיחת ייעוץ מהמומחים של איתנים

רוצה לקבל שיחת ייעוץ מהמומחים של איתנים

דילוג לתוכן