לוגו איתנים

הבית ליועצי ויועצות משכנתה

מי אנחנו?

אנחנו נמצאים בחזית התחום כבר שנים רבות וממשיכים, בכל יום שעובר, ללמוד עוד, לשפר ולהשתפר על מנת לתת לכל אחד ואחת מכם את הידע הכי מקצועי ומדויק שיש.

מאחורינו שנים רבות של ניסיון בתחומים של: ייעוץ משכנתאות פרטי (אלפי תיקים), ייעוץ למימון פרטי ומסחרי,  מאקרו כלכלה, כלכלת המשפחה, ראיית חשבון, גיוס אשראי ליזמים, ניהול השקעות, אנליזה של חברות נסחרות, ייעוץ עסקי ברמה הגבוהה ביותר שיש בשוק ואנחנו משתמשים בו לטובתכם בכל רגע נתון.

החזון שלנו

לגרום ליועצי ויועצות משכנתה להרוויח כמה שיותר כסף על ידי בנייה של עסקים אמיתיים בתחום.

אנחנו עושים את זה על ידי צוות אקדמאי רציני עם תוצאות מוכחות, שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, ליווי צמוד עם ידע עדכני ומאוד מתקדם והכי חשוב עם קבלות בתחום. (ולא עם מילים והבטחות).

עדי שטרן מנכ”ל איתנים, בעל ניסיון של תכנון אלפי משכנתאות בישראל. בעל ידע עצום בכל נושא המשכנתאות בישראל עם הבנה עמוקה בתהליך המימוני והבנקאי בנטילת משכנתא. בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במימון, רישיון לניהול השקעות מהרשות לניירות ערך, אנליסט, ומרצה בכיר בתחום המשכנתאות בארץ.

וואו, התרשמתי לטובה, אשמח שתיצרו איתי קשר

כל עוד יש לכם רצון להצליח תמצאו אצלנו
את התוכנית שמתאימה בדיוק לכם ואת הדרך להגיע
הכי רחוק שאתם רק יכולים לדמיין.

וואו, התרשמתי לטובה, אשמח שתיצרו איתי קשר

הנה מה שמספרים עלינו הבוגרים שלנו

אנו מלמדים מקצוענות ללא פשרות, 
כשמדברים על נושא של מימון מדובר על חיים ומוות פיננסים. 

הנה מה שכתבו לנו הבוגרים שלנו

בואו נדבר רגע על ערכים

להיות בני אדם לפני הכול, אין דבר יותר חשוב בעיננו מדרך ארץ. אנחנו מזכירים לעצמינו כל יום שאנחנו עובדים עם אנשים ולכל אחד יש צרכים, יכולות ודרך משלו. חשוב לנו מאוד לשמור על צניעות, התנהגות 

מקצוענות ללא פשרות,  כשמדברים על נושא של מימון מדובר על חיים ומוות פיננסים. 

שימוש במתודולוגיות מוכחות – אנחנו מלמדים רק מה שעובד והוכח.

סקרנות תמידית בשביל לגלות את הדבר הבא, העולם שלנו מתפתח כל הזמן בקצב מסחרר. הטכנולוגיה משנה את פני הדברים ואנחנו אוהבים כל הזמן לחקור, לגלות ולמצא את הדברים הבאים על מנת לשתף אתכם בהם לפני כולם.

333.png

וואו, התרשמתי לטובה, אשמח שתיצרו איתי קשר

הנה מה שמספרים עלינו הבוגרים שלנו

חברת איתנים הינה רשת יועצי משכנתאות בפריסה ארצית המעניקה ידע, ניסיון ושירות אישי בתחום המשכנתאות. חברת איתנים הינה אחת החברות הגדולות והמקצועיות ביותר בישראל בתחום ייעוץ המשכנתאות ומימון הנדל”ן. החברה  הוקמה על ידי עדי שטרן ושמעון שטרית בשנת 2017 ומאז הכשירה מעל ל 1000 יועצים ונתנה שירות למעל ל 60,000 משכנתאות.

תמונת אווירה שתי נשים מתייעצות

מעוניינים במדריך חינם?

תודה רבה על פנייתך
הינך מועבר/ת לאתר רשת איתנים

מתעניין להיות זכיין איתנים

רוצה לקבל שיחת ייעוץ מהמומחים של איתנים

רוצה לקבל שיחת ייעוץ מהמומחים של איתנים

דילוג לתוכן