היתרונות של איתנים

גוף גדול בפריסה כלל ארצית

איתנים הינה חברה בפריסה ארצית המונה שבעה סניפים בפריסה כלל ארצית. משמעות הדבר היא כי כל לקוח של איתנים יכול להגיע לכל אחד מהסניפים בארץ ולקבל מענה מידי לצרכיו. מערך השירות של איתנים כולל 40 יועצים ומומחי משכנתאות, כלכלנים ואנשי שיווק ותכנון פיננסי בעלי ניסיון רב שנים בתחום.

סטנדרטיזציה ומקצועיות

יתרונה הגדול של חברת איתנים הוא בסטנדרטים האחידים שהיא מציעה כך שבכל סניף אליו הלקוח פונה, הוא יקבל מענה מקצועי וברמה גבוהה ממומחים שעברו הסמכה והכשרה מעשית. בכל סניף, בכל שעה ובכל פנייה, עומד מאחורי יועץ המשכנתאות מערך נרחב של יועצים, בנקאים, מנהלים, אנליסטים ומומחים אחרים מתחום הפיננסים והמשכנתאות. מקריית שמונה ועד אילת, לקוח של איתנים הוא בן בית.

גמישות וחדשנות

הערך המרכזי המאפיין את איתנים הוא הלמידה המתמדת והעמידה בחוד החנית של הטכנולוגיה. כך, צוות המומחים של איתנים מעמיד לרשות הלקוחות פלטפורמה עשירה של ממשקים לשימוש הלקוח:

כמו כן, איתנים מכירה בשונות הרבה בין לקוחותיה ולפיכך, עושה את מרב המאמצים על מנת לתת מענה לכל לקוח בשעות הנוחות לו, במקום הקרוב לביתו ובשפה שהוא מבין.

תמונת רקע עם לוגו איתנים וזוג צעיר מחובק

הזדמנות עסקית וגב כלכלי

שנות הניסיון הרבות בתחום המשכנתאות הביאו להצטברותו של ידע מקצועי רב. ידע זה הינו בר תועלת לשוק הישראלי. שנים רבות של עבודה לא מאורגנת העלו את הצורך במתן מענה מקצועי ואחיד ללקוחות בכל סניפי הארץ. לפיכך, איתנים מעניקה הזדמנות עסקית ללקוחותיה לפתח קריירה עצמאית בליווי מלא לאורך כל הדרך.

הכשרות מקצועיות

באיתנים מאמינים במקצועיות ובלמידה, כבר אמרנו? מסיבות אלו, מומחי איתנים מעמידים לרשות היועצים הכשרות מקצועיות בנושאים מגוונים ומשתנים. ההכשרות כוללות הפעלות דינאמיות, הרצאות מומחים, מפגשים חברתיים בנושאים משתנים וכן פורומים פעילים המאפשרים למידה קבוצתית מתמדת.

משכנתאות שבוצעו בהצלחה ע"ח חברי הרשת
10000
משכנתאות בביצוע כרגע
כסף שנחסך ללקוחות איתנים
300000000 +
תמונת אווירה שתי נשים מתייעצות

מעוניינים במדריך חינם?

תודה רבה על פנייתך
הינך מועבר/ת לאתר רשת איתנים

מתעניין להיות זכיין איתנים

רוצה לקבל שיחת ייעוץ מהמומחים של איתנים

רוצה לקבל שיחת ייעוץ מהמומחים של איתנים

דילוג לתוכן